Login

Register

Login

Register

Bestellen

1. Is het mogelijk om als particulier, vereniging én als bedrijf te bestellen bij Vrouwenvoetbalwebshop.nl?
2. Is het mogelijk om binnen 24 uur te laten bezorgen?
3. Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?

Bezorgen

1. Wat zijn de bezorgkosten?
2. Hoe laat worden bestellingen afgeleverd?
3. Is het mogelijk om een tijdstip op te geven voor de bezorging?
4. Ik wil iets terugsturen. Kan dat en hoe werkt het retourneren van producten? 

Prijzen

1. Geeft Vrouwenvoetbalwebshop.nl kortingen aan vaste klanten of bedrijven?
2. Zijn grotere aantallen producten goedkoper per stuk?
3. Ik wil graag een offerte ontvangen. Is dit mogelijk?
4. Ik heb via de site aangegeven af te wijken van het standaardassortiment. Gelden nu andere prijzen?
5. 
Worden de prijzen inclusief of exclusief BTW weergegeven?

Betalen

1. Waarmee kan ik op Vrouwenvoetbalwebshop.nl afrekenen?
2. Wat zijn iDeal, Paypal en Klarna voor betalingssystemen?
3. Wat is de betalingstermijn die Vrouwenvoetbalwebshop.nl hanteert?

Klachten

1. Hoe kan ik een klacht indienen over de webshop?

 

Bestellen


Is het mogelijk om als particulier, vereniging én als bedrijf te bestellen bij Vrouwenvoetbalwebshop.nl?

Ja, Vrouwenvoetbalwebshop.nl is zowel bedoeld voor de zakelijke als particuliere markt, alsmede voor voetbalverenigingen en scholen.


Is het mogelijk om Vrouwenvoetbalwebshop.nl binnen 24 uur te laten bezorgen?
Wij streven ernaar de bestellingen binnen 48 uur af te leveren op maandag t/m zaterdag. Binnen 24 uur bezorgen kan in de meeste gevallen met de normale post, maar als u echt haast heeft kunt u even contact opnemen voor Sameday delivery. Dan is het dezelfde dag nog in huis indien u voor 12.00 uur besteld heeft.


Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?

Geen probleem. U kunt gewoon contact met ons opnemen via telefoonnummer  053 432 04 98. ’t Hoen Sport webwinkels helpt u graag.

Bezorgen


Wat zijn de bezorgkosten?
De verzendkosten zijn hieronder beschreven.

Nederland:
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten per bestelling € 4,49.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.

België:
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten € 5,95.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Duitsland:
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten € 6,95.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Frankrijk / Luxemburg:
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten € 9,95.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.

Verenigd Koninkrijk
Tot € 100,00 bedragen de verzendkosten € 12,95.
Bij alle bestellingen boven de € 100,00 berekenen wij geen verzendkosten.


Hoe laat worden bestellingen afgeleverd?

Wij streven ernaar de bestellingen binnen 48 uur af te leveren op maandag t/m zaterdag. Helaas kunnen wij op dit moment nog geen tijdsbestek hiervoor geven. We werken hard om dit in de nabije toekomst mogelijk te maken. We zijn voor het tijdstip van bezorging dus afhankelijk van de pakketdienst.


Is het mogelijk om een tijdstip op te geven voor de bezorging?
Nee, de bestellingen worden in principe per reguliere pakketpost geleverd. Het tijdstip is dus afhankelijk van uw postbode en bezorgtijden.


Hoe werkt het retourneren van producten?

Als u niet tevreden bent met een besteld product, dan heeft u veertien dagen de tijd om het product terug te sturen. Voor ons is het belangrijk dat u in deze periode zorgvuldig omgaat met de producten en de evt. verpakking zodat wij het product daarna opnieuw kunnen verkopen.

`t Hoen Sport Webwinkels maakt onderscheid in retourzendingen:

1. Retouren middels foutieve levering door ons, geconstateerd direct na aflevering van uw bestelling.

Constateert u een fout in de levering van uw bestelling dan kunt u dit melden middels te reageren op uw orderbevestiging of te bellen met 053 432 0498. Vervolgens zullen wij direct het alternatieve product aan u versturen en de foutieve zending / het foutieve product kosteloos bij u laten afhalen door de DPD.

2. Overige retouren.

Volgt u hiervoor deze retourprocedure.


Prijzen

 
Geeft Vrouwenvoetbalwebshop.nl kortingen aan vaste klanten in de vorm van verenigingen?
Ja, clubs die vaker bij ons bestellen krijgen van ons mooie korting. Zo blijven zowel u als wij tevreden. U krijgt goedkopere kleding en accessoires, wij extra bestellingen!


Zijn grotere aantallen goedkoper per stuk?

Ja, in tegenstelling tot de meeste online webwinkels maken wij onderscheid tussen kleine en grote bestellingen. Wij werken met zogenaamde kwantumkortingen.


Ik wil graag een offerte ontvangen. Is dit mogelijk?

Ja, natuurlijk. U kunt zowel een offerte ontvangen voor speciale wensen als producten die gewoon op de website staan.  Wilt u bijvoorbeeld kleding bestellen voor uw team of vereniging (minimaal 10 paar) kunt u een mail sturen naar info@vrouwenvoetbalwebshop.nl. Wij zullen u de offerte binnen 2 werkdagen sturen, tenzij u aangeeft de offerte eerder nodig te hebben.


Ik heb via de site aangegeven af te wijken van het standaardassortiment. Gelden nu andere prijzen?

Ja, in dit geval sturen wij u een offerte of een bevestiging van eerder gemaakte telefonische afspraken.


Worden de prijzen inclusief of exclusief BTW weergegeven?

De prijzen worden inclusief BTW weergegeven. De meeste klanten zijn namelijk consumenten. De BTW staat in de berekening echter wel vermeldt, zodat u deze niet achteraf hoeft te berekenen indien u deze zakelijk af kunt trekken van de belasting.


Betalen


Waarmee kan ik op Vrouwenvoetbalwebshop.nl afrekenen?

U kunt zowel gebruik maken van vooruitbetalen via iDeal, Mistercash, DIRECTebanking, Visa, Mastercard, American Express en Paypal.  U kunt ook vooruit betalen via overschrijven. Achteraf betalen is ook mogelijk  via Klarna (Indien u betaalt via Klarna gaat u automatisch akkoord met de betalingsvoorwaarden van Klarna)


Wat zijn iDeal, Paypal en Klarna voor betalingssystemen? 

* IDEAL is een van de bekendste betaalsystemen voor betalingen via het internet. Ideal is geïntroduceerd door alle grote banken van Nederland: het systeem werkt vergelijkend met pinnen (maar dan via het internet) Volledig beveiligd, snel en simpel. Het enige wat u nodig heeft is internet bankieren via uw bank. Voor vragen kunt u ons altijd bellen! Veilig betalen via het vertrouwde systeem van Internet Bankieren. Ondersteund door de grote Nederlandse banken. Direct te gebruiken, zonder dat u zich hoeft aan te melden.
* Paypal is een wereldwijd betaalsysteem waarmee u snel en eenvoudig kunt betalen (heeft u hierbij hulp nodig laat het ons weten!).
* Klarna voert voor Vrouwenvoetbalwebshop.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website


Wat is de betalingstermijn die Vrouwenvoetbalwebshop.nl hanteert?

Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Deze betalingstermijn is alleen van toepassing bij bedrijven die als partner fungeren. Alle overige klanten dienen te betalen via onze betaalsystemen zoals Klarna, iDeal, Paypal, e.d..


Hoe kan ik een klacht indienen over de webshop?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@hoensport.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Vanwege de seizoenstart kunnen leveringen langer duren, excuses voor het ongemak. Door verder gebruik te maken van Vrouwenvoetbalwebshop.nl ga je akkoord met ons cookie beleid.
Sluiten